top of page

LOVIŠČE

Lovišče LD Šentlambert je večinoma sredogorsko ter leži med 220 m in 930 m nadmorske višine. Površina lovišča znaša 2152 ha, od tega pa je lovne površine 2056 ha. Gozdovi V lovišču so mešani, porasčeni pretežno z listavci, delno iglavci. Izrazitih travnih in poljedeljskih površin nima. Lovišče je hribovito in nagnjeno na vse strani neba. Lovišče LD Šentlambert meji na vzhodu in severu z LD Iziake. Na severu tudi z LD Mlinše, na zahodu z LD Vače in LD Litija ter na jugu po sredini Save z LD Litija in LD Polšnik. Meje lovišča potekajo od čuvajnice št. 483 ob železniški progi Zagorje - Litija, po cesti (dolini) Prečna - Čolnišče, do znamenja pri gostilni Zupančič. Od tu poteka meja po drči na Veliko skalo, nato pa po poti do mejnika Rudnika Zagorje pri Miklavževi hosti. Od tu je meja markirana do hleva v Dražnikovi dragi in daije po poti do električnega "A" droga pri Kobiljku. Meja se nadaljuje po robu v smeri severo-zahod do hrasta in daije po robu proti apnenc in do izvira studenca pod vasjo Vežnica. Meja poteka nato po markirani poti čez Črne mlake pod Roviškovcem do Svete gore (kota 849) in od tu do križa, kjer je tromeja. Nadaije poteka meja območja po grapi navzdol do poti, po tej poti pribljižno 30 m nato pa zavije rahlo desno po kolovozni poti proti koritu. Od korita se meja nadaijuje po robu levo od potoka do stičišča potokov do vasi podbukovje. Meja poteka nato po zahodni poti čez Kalce do Tirne in nato po poti mimo Bučarja do Drnovška ob Savi. Od tu se nadaijuje meja po sredini toka reke Save do železniske čuvajnice st. 483.